22 apr 2013 kl. 11:35 skrev Karl Wettin:

> Jag har från och till funderat på om man skulle göra en web som löser ett
> specifikt problem per sida, så att säga.

Funderar på om vad jag skrev missförstods.

Jag menade inte om en sidor med förklarande, jag menade en editor som ersätter
JOSM etc. Varje sida skulle alltså vara som en JOSM skräddarsydd för att lösa
ett specifikt problem.

Och jag förstår att det är massa jobb att göra, jobb som troligen inte jag
skulle orka fixa. Men om någon gjorde det så tror jag det skulle kunna komma in
massor av bra data.

                        kalle