Jag tror vi kan få med 'allt'...
En sida (eller kapitel om det är enkla saker?) per problem att lösa känns som
en bra idé. Jag har justerat strukturförslaget och lagt till några sådana. Vi
kan väl börja skapa informationen, så kan vi senare avgöra om det blir en sida
per problem, nedkortat till bara kapitel eller kanske flyttat till en egen
avdelning. Jag är lite sugen på att skapa en separat avdelning med bara
instruktioner om hur man löser olika specifika problem, lite som jag faktisk
börjat på mina webbsidor (rubriken Taggar på
http://www.infolagret.se/openstreetmap/oversikt/).

Nu börjar det regna här, så då passar det bra att lägga upp strukturen på
wikin. Återkommer...

--
Vänliga hälsningar
Peter Kindström