Så, nu ligger där en struktur på sidan:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Sweden/Nyb%C3%B6rjarmanual
(Det var kanske inte det smartaste att använda åäö. :-( )

Vänta nu lite med att skapa sidor & text! Först tar vi en funderare på om detta
är lagom mycket och rätt ämnen för en nybörjarmanual. Det räcker om vi tycker
detta är bra i grova drag, finlir kan vi alltid göra efterhand.

Vad säger ni?

--
Vänliga hälsningar
Peter Kindström