Hej.

1. Detta beror nog på att stil-beskrivning inte kommer med. Det är med andra
ord inget fel på datat.

Du kan nog slå ihop flera olika värden med Raster Calculator i QGIS.
Personligen är jag dock inte övertygad om att det är rätt väg att gå. Har vi
detaljerad information om skogstyp kan vi väl behålla den. Noggrannheten är nog
inte sämre än vad som kan åstadkommas med andra metoder.

Mvh Christian

Grigory Rechistov via Talk-se <talk-se@openstreetmap.org> skrev: (3 april 2019
22:22:14 CEST)

--
Skickat från min Android-enhet med K-9 Mail. Ursäkta min fåordighet.