1000 kösz az infót, rendesem rámhozta az ideget. Kelhetek holnap 5-kor
gépeket telepíteni egy cégnél. Az iskolámban is sikerült kiütnie néhányat.

Egyébként a probléma az is, hogy vissza sem lehet állítani a fájlokat,
mivel képes volt magát is blokkolni valamilyen módon. Ráadásul ahol a
munkaidő 2-3 kor ér véget ott pont kikapcsolták a gépeket a javító
frissítés előtt.
Ahol meg nem, a hibaüzenet után gondolták újraindítják, hátha megjavul.
Őszintén  gratujlálok ehhez a tökéletes teljesítményhez.
Legszívesebben most leírnám amit gondolok róluk, hogy lehet így kiadni egy
frissítést. Többet ettől a cégtől semmire sem vagyok kíváncsi, ha lehet a
mostani előfizetésünket is visszamondatom.