Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Kukusik Péter [kukus...@dkrmg.sulinet.hu]
Küldve: 2015. március 11. 17:43
To: Techinfo
Tárgy: Panda Antivírus hiba

Üdv!

Ha van még itt olyan aki Panda vírusirtót használ és még nem értesült róla:

Ma délután egy hibás adatbázis miatt a Panda vírusirtói elkezdték
karanténba rakni a rendszerfájlokat is, ettől a gépek előbb utóbb
használhatatlanná váltak, összeomlottak. Az adatbázis hibát azóta
állítólag javították. Azt javasolják, hogy az érintett gépeket ne
kapcsoljuk ki és a karanténból állítsuk vissza a fájlokat.

Ha a gép közben ki lett kapcsolva de nem akar újraindulni akkor még
nincs megoldás a problémára.

http://www.pandasecurity.com/usa/enterprise/support/card?id=100045

Kukusik Péter
oktatástechnikus,