Csak nem mindegy milyen hibák. Én kedveltem a pandát, sok szempontból a
legjobbnak gondoltam, mindenhol ezt ajánlottam, de ezek után nem tudom
rávenni magam még a gondolatra sem, hogy bárhol pandát használjak.
Gyakorlatilag letarolta a felügyelt gépeimet, nekem brutális mennyiségű
munkát okozva. Még most sem nagyon hiszem el hogy ilyesmi megtörténhet.
Egyáltalán nem csodálkoznék, ha tönkremennének ebbe.

Az idegeskedés pedig, míg ki nem derült egyértelműen, hogy mi okozhatja a
hozzám köthető gépeken jelentkező megmagyarázhatatlan crasheket ... hát
megfizethetetlen. Mikor 3 előtt sorban csörög mindenki, hogy volt gép nincs
gép. Aztán mikor kiderül, hogy 0-ról lökhetem újra ezeket. Lehetőleg már ma
de legkésőbb holnap hajnalban. (És az iskolában az irodasoron még csak
holnap fogják beindítani a gépeket igazgatótól a bérszámfejtőig. Vajon
melyik kapta meg a hibás frissítést?)

A vírusirtó, ami úgy tönkre vágja a gépeidet, mint a legdurvább vírusok a
90-es években. Sőt. Még ha 1-1 géppel történne is sok felesleges munka
lenne, de tömegesen?
Ilyen hiba nincs, ez vagy szabotázs a cégen belül vagy ilyenek ne
foglalkozzanak ezzel a területtel.

Kíváncsian váram, vajon milyen tool-t fognak kiadni, ha egyáltalán. Mert
újrahúzni a gépeket majd egyesével bekonfigolni mindent ... nagyon meg
tudnám verni azt aki ezért felelős, pedig nem vagyok egy hirtelen ember.

Aki ezt megszívta, az soha többé nem foglalkozik ezzel a céggel.