> Ne, ezt ne így. Semmi baj a magyarsággal. Mármint a magyar startuppal semmi
> baj, csak a mellény kitűzőn hordott magyarsággal.

De, de így. Sajnos.
Ami ámerikai, wesztdajcs, dzsappán, attól helyben elájulunk, és nem vesszük
észre a lábunk előtt heverő értékeket.
A magyart, kínait fikázzuk, pedig van ott ép elég figyelemreméltó dolog.

> Ezután jött még, hogy ti, pontosan ti ezen a listán panaszkodtatok a VB-re.
> Amit megvett az iskolátok, mer ócsóbb volt. Ez visszakereshető az
> archívumban. Én soha VB-t nem használtam élesben, az egy próbakörön kívül,
> nem szorultam rá. Nyilván sikerült működésre bírni, ez nem vitatható, nyilván
> okosabbak, ügyesebbek és kitartóbbak voltatok nálam. A megszűnésével sajnos
> szépen szban hagyott itt sok mindenkit, olvastam.

Valóban, sokan panaszkodtak rá.
Én nem. A saját véleményemet mondtam, a tapasztalataimat.
Nekem bejött, 3 suliban, éveken át, sőt, többeknek segítettem is beindítani,
talán Nagy Zsolt még itt van a Listán, az ő nevére konkrétan emlékszem.

Azt írod, hogy szban hagyott... Igaz, nem volt kellemes a bukfenc, másik után
kajtatni, lecserélni, stb, de nyilván nem jókedvükben hagyták abba, és főleg
nem kitolásból. És már bocs, ilyen akármelyik céggel előfordulhat, még az
egekig magasztaltakkal is (elnézést, SG. :-D ).

> Egyébként nem kell nagyon a seggünket a földhöz verni ettől, a microsoft is
> frissítette már úgy a windózt, hogy halálba ment induláskor.
> Ennyi. Baki.

Nem, nem baki. Ez több annál.
Az a baki, ha átenged egy kártevőt.
Szerinted a komoly, profitorientált cégek, irodák, brókerek nem fogják a Panda
alsőneműjét is leperelni róluk a kiesés, elmaradt haszon, meg a többi miatt?
És ezek után meghosszíbbítják majd a licenszet?

> Én akkor is F-securet fogok használni. :P

Egészségedre. :-)
Nekem is az van, remek.

A VB-t meg akkor is védem.

Na, ennyi.