Ne szivasd magad a frissítésekkel. A win7 legyen aktivált, a win10 telepítő legyen letöltve egy mappában. Ha ezek megvannak, akkor le kell a gépet választani az internetről, és úgy elindítani a frissítést. Akkor nem is kérdezi a frissítéseket, csak simán telepít. Illetve úgy is jártam, hogy a netről leválasztás után rövid idővel indítottam a telepítőt, akkor még rákérdezett hogy a frissítéseket szedje-e le, természetesen nem engedtem, mert néha az is sokáig tart mire rájön ilyenkor hogy nincs net.

Enterprise verziókról természetesen nincs ingyen frissítés, ahogy az összes MS kommunikációban benne is volt. 8.1 pro-t kell felrakni, egy ideje már úgyis az van a tisztasioftban. Az is simán aktivál az MS féle KMS kulcs+195.199... kms szerverrel, és ha aktivált akkor rámegy az ingyenes win10 pro is. Én már jópár iskolai notebookot megcsináltam így. Lényeg, aki nem akar szívni a frissítésekkel az vegye el a netet a géptől. A régire felesleges a sok frissítés mert úgyis lecseréli, a 10 meg majd frissítsen ha felment...

GyL