Az azért bele kell hogy férjen, hogy a munka elvégzéséhez a következő
eszközökre van szükségem:
és itt következik a lista krimpelőfogótól az anyagokig.
Ha ez sincs, akkor ott egy olyan szituáció alakult ki, ami nagyon nem
szerencsés neked viszont nagyon kényelmes a többieknek. Emiatt ezen ők
biztosan nem fognak változtatni.

(((Egyáltalán mit kell csinálnia egy rendszergazdának? Tápot szerelnie,
honlapot készítenie igény alapján, ...? Mennyiért is? Tudom, hogy sokatok
szerint ez simán belefér, sőt. És itt megint gondoljatok a fizetésre
esetleg ezt vessétek össze más munkakörökkel.
Feljebb meg marad a kellemes érzés, hogy mindenre van emberem, olcsón.)))