Nem kötekedés képen, de nem vagyok meggyőződve ezeknek a noname gépeknek a megbízhatóságáról.
tapasztalataim alapján: nem értek vele egyet
Ennyiért akkor inkább egy 6-12 hónapos garival árult használt brand PC. Pl. DELL Optiplex
Nem reklám, de nekem nagyon bejött:
pcarena.hu

Arra is figyelni kell, a brand pc-kben ritka az olyan ami szabvány atx táppal szerelt, bár nem lehetetlen találni.
ezzel egyetértek
A spéci tápokkal szerelt brand gépekben levő tápok nem szoktak túl tartósak lenni,
ezzel szintén nem értek egyet.
Válaszaimat kizárólag a saját tapasztalataimra támaszkodva írtam "ezer éve" nincs lehetőségünk új gépeket venni, csak használt brandeket.
üdv bg

---