Szia!

A járulékos költségek mértékét szolgáltatója válogatja. Nálunk hasonló volt a helyzet, mikor ezt a kört megjártam. A szomszéd utcában van Digi. Nekünk ugyan hosszabb kábelt kellett volna húzni, de nem álltak velem szóba. Vagyis azt mondták, hogy nem lehet, nem tudjuk igénybe venni a szolgáltatásukat.

A UPC már nem emlékszem, mit mondott, de velük se lehetett boldogulni.

A T-com hajlott a dologra, de menet közben változott, hogy meddig kellene nekünk állni a kábelezés költségét, és meddig nekik (teljesen vagy csak a kerítésig). Az összeg ennek megfelelően változott, a legutolsó már 1 millió volt, így letettünk róla.

Üdv:
Attila

Véleményetek szerint mennyi lehet a beszerelési költsége annak, ha Digi KKV internet csomagot szeretnénk beköttetni egy iskolába?

Tudom hogy erre a kérdésre nem feltétlenül olyan egyszerű a válasz, de tételezzük fel azt az esetet, hogy max 50-100m lengőkábelt kell kihúzzanak a szomszéd panel épületről az iskoláig (ott ugyanis "van digi"). Milyen további járulékos költségek vannak, lehetnek?

Veres Sándor

*Kovács Attila*
/rendszergazda/
*Fényi Gyula Jezsuita Gimnázium és Kollégium*
3529 Miskolc
Fényi Gyula tér. 2-12.
Tel.: +36 46/560-458, +36 46/560-459 /113
E-mail: sysad...@jezsu.hu <mailto:sysad...@jezsu.hu>
*/Kérem, gondoljon a környezetére, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mail-t!/**/
Please consider the environment before printing this e-mail/*