2016. október 14. 15:31 Horváth Péter írta, <justicefri...@freemail.hu>:

> 5GHz frekvencián, nem lehet semmi a freshnel zónában, tiszta rálátás kell.
> Ha fák vannak, akkor nagyon függ az időjárástól, mert szárazak, vagy
> vizesek a levelek.
> Kellene szólni a szolgáltatónak. Gondolom Szegeden nem csak a viztoronyról
> adják a jelet, lehet máshonnan is,
> pl. panelház tetejéről.

Sajnos azt nem tudom, hogy 5GHz-en vagy 2,4GHz-en sugároznak. Azt most
lemértem, hogy kb. 950m a távolság a két antenna között, és egyáltalán
nincs tiszta rálátás. És mi a helyzet 2,4GHz-en ezen a távolságon, ilyen
viszonyok között?

Amikor kb. 5-6 éve feltették az antennát, akkor felmentem velük én is a
tetőre, forogtak körbe és megállapították, hogy egyik antennájukra sincs
tiszta rálátás, de akkor a víztoronyra még úgy ahogy volt tiszta rálátás,
ezért ott béreltek helyet a másik antennájuknak. De már akkor látszott,
hogy ha a fák nőnek egy kicsit, akkor már nem lesz tiszta rálátás. A fák
megnőttek, nem is kicsit!!!
Holnap vagy hétfőn felhívom őket, ha nem tudják az antennát másik
antennájuk felé irányítani, akkor inkább lemondjuk, mert ez így nem ér
semmit, és spórolunk x ezer forintot.

Veres Sándor