2016. október 13. 17:50 Csaba Tiba írta, <tibacs...@gmail.com>:

> Más szolgáltató nincs?
>
> De "van".

Invitel 8/0,5 Mbps - haldoklik.
Ha egy kicsit nagyobb terhelést kap 300-ra nő a válaszidő, és kb 20%-os
csomagvesztés jelentkezik. Jelentettem hibaként, a régi modem helyett
hoztak valamilyen hibrid wifis router-modemet, amit bridge üzemmódba
állított a szerelő. A probléma az, hogy ez az eszköz is használt, levetett
sza. A vonal minősége nem javult. Hétfőn vezetői kérésre már le kellett
tiltottam a tanulói PC-ket a netet, hogy lehessen dolgozni a KIR-STAT-ban,
de így sem lett sokkal jobb a helyzet.

Mikrós 20/20 Mbps (garantált 10/10) - haldoklik.
Korábban megvolt a 10/10 most azonban már csak 5/2 Mbps és szakadozik. Ma
felmentem a tetőre és sajnos a két antenna között lévő kiserdő fái
megnőttek az elmúlt 4-5 évben, és egyáltalán nem látni rá a víztoronyra,
ahol a másik antenna van. Csak a mi antennánk irányából lehetett sejteni,
hogy merre van a víztorony, különben egyáltalán nem látni.

Kérdés: a két antenna közötti sűrű kiserdő lombkoronája mennyire zavarja a
jel minőségét?

Elvileg van Telekom koax végpont nálunk, de, hogy pontosan hol az rejtély.

A http://digi.hu/uzleti/kkv oldalon szereplő árak és sebességek magukért
beszélnek.

((Csak az a fránya bürokrácia ne lenne.))

Veres Sándor