A "nem tudás" kitétel arra vonatkozott, hogy valaki hibának tartja, hogy a
részben kitöltött oszlopot szöveg típusként akarja importálni. Ez nem hiba, ez
fícsör [😃]  Egyébként az importált adattípus ellenőrzése/megváltoztatása
alapvető követelmény érettségin

A dátum import problémára lásd az előző levelemet.

Tárgy: Re: [Techinfo] win10+MSAcces2010 és win10+MSAcces2013

Marietta: Mi az oka akkor, hogy az informatika tanár szerint XP alatt simán
beimportálja a szövegfájlt ugyan az az office2010 ami Win10 alatt nem? Nem én
vagyok az infotanár de áruld el nekem kérlek, hogy milyen beállitással kell a
sima szövegfájlt felülbirálni akkor amikor sima UTF-es szövegfájlt importálunk
be? Utoljáa Office97-ben használtam az Acces-t (saját gépemen LibreOffice-ot
használok). Nincs hatalmas MSOffice és Win10 tapasztalatom. Ezért is írtam ide!