Nem következik, ezt csak tapasztalatból írom. Akkoriban sokféle router készült ugyanazzal a broadcom proci családdal, pl a legismertebb, a Linksys wrt54g.

Amúgy vannak kifejezetten "network processor" -ok (pl Intel IXP4XX processzor egy USR8200 tipusú routerben), amik sokkal hatékonyabbak, ilyen órajel mellett simán NAT-olnak 90-100 Mbps-en.

És hálózat kezelésnél az sem mindegy, hogy BE vagy LE (big/low endian) a memória kezelése, vagyis hogy milyen sorrendben olvassa be az utasítás/adat byteokat, egy 4 byte-os utasítás/adat esetén.

Az ASUS routerben wifi kezelést (pl titkosítás) is ugyanaz a processzor végzi, ezzel tovább rontva az áteresztőképességet.