Sziasztok!

2017.08.09. 5:26 keltezéssel, Horváth Péter írta:

Elképzelhető hogy DHCP anomália lépett fel. Vagyis a routered túl sok DHCP kérést bonyolított, ezért a szolgáltató hidegre tette.
Viszont amikor lejárt a lease time, akkor újra jó lett.

Ha tényleg ez volt, akkor
1. az Ügyfélszolgálatos miért mondta, hogy nem is kér IP-t a router?
2. ha átállítottam a MAC-et a gép MAC-jére, miért nem lett jó?

Nem lehet, hogy valaki "garázdálkodik" a szolgáltató hálózatán, és beállított magának fix IP-t, ami pont ugyanaz, mint amit a routerem kapott? A suliban már 1x elkövettem ilyen hibát, hogy elgépelés miatt két gép is ugyanazt kapta volna, úgy rémlik mielőtt beállítaná az IP címet, előtte megnézi, nincs-e ugyanolyan a hálózaton, és ha van, nem állítja be?

Köszi, üdv:
                             TT