Megnéztem, de nem találok a BIOS-ban semmiféle információt erre vonatkozóan.
Előtte Tisztaszoftveres Windows 10 Enterprise x64 volt a gépen, kms-sel
(teljesen automatikusan) aktiválva. De akkor lehet, hogy már az sem kms-sel
aktivált, hanem a BIOS-ban tárolt licenc-et használta? (Még nem találkoztam
ilyennel, azért kérdezem.)
Mindig ezzel az image-vel telepítek, még sosem kért kulcsot tőlem. A nyelv
megadása után jön a telepítő indítása, használati feltételek elfogadása,
azután meg a teljesen új telepítés. A meglévő partíciókat törölni szoktam
és újakat hozok létre, arra telepítek. Szerintem a régi windows példányból
(amit a partíciók törlésével törlök), nem vesz semmiféle licence
információt. Miért is tenné!?
A tisztaszoftveres image-ben meg elvileg benne van a kms aktiváláshoz
szükséges kulcs, ami a MS honlapján is fent van.