Én megnéztem, és találtam is néhány laptopot amiben ott figyel a licence key
Ezzel:RWEverything
https://www.nextofwindows.com/how-to-retrieve-windows-8-oem-product-key-from-bios

2017.12.08. 11:00 keltezéssel, József Venczel írta:
A BIOS-ban lehet benne tényleg a licence, mert most kipróbáltam Hyper-V-vel és itt tényleg kéri a kulcsot a telepítő indítása után. Csak azért gondoltam, hogy kms-sel aktivál, mert a gépházban az vagyon írva, hogy digitális licenccel aktiválva.