A felhő alapú védelem megbízhatóságához:
https://prohardver.hu/hir/intel_cpu_hiba_rengeteg_teljesitmenybe_kerul.html

A félelmetes benne az, hogy olvastam egy másik cikkben, elég a hiba
kihasználásához egy megfelelően megírt jvascript. Az egyik kutató labor,
ami felfedezte a hibát így mutatta be a hatását.
Ezzel tönkre nem lehet ugyan tenni a rendszert, de simán hozzá tudnak férni
a memória tartalmához. Ez a hiba pedig minden processzort érint, amit az
elmúlt 20 évben gyártottak. A Felhő szolgáltatásokat nyújtó szerverek
aligha kivételek.
Van egy másik cikk, ami egész részletesen leírja a hiba természetét, de azt
most nem találom. Elég hamar eltévedtem hozzá, úgyhogy könnyen megtalálható.

Másrészt. ha nem csak a családi képeimet tárolnám az otthoni szerveren,
hanem én lennék James Bond, akkor meg vennék otthonra 5 combos gépet és
feltelepíteném rá a Kubernetes-t. Ha a Google-nek megfelel, talán nekem is.
Ha igazán szenzitív adatokról van szó, szerintem a költségek nem játszanak.
Szóval az elvi lehetősége megvan egy Google minőségű saját
felhőszolgáltatáshoz.

Magam részéről egyébként teljesen megbízom a felhőszolgáltatókban. Az egész
életművem elfér kb. 1GB-on (azért ilyen sok, mer' vannak benne
képmellékletek is :) Szóval az én esetemben természetesen fabatkát sem érne
beruházni efféle technikába :D