Na jó, de honnan lehet ilyet letölteni? A tisztaszoftveres igénylőlapon nem
látok ilyen verziót. Neten meg nem találtam. Ha jól emlékszem, ez csak
cégeknek elérhető, azt írták.

Másrészt meg kellene nézni mi a különbség a sima és az LTS változat között,
hátha lehet pontosan ugyanúgy konfigurálni a sima Enterprise, Edu, vagy Pro
verziót.