Nálunk ez nem így volt. Nem indított újra, de felajánlotta. Szóval aki
rányomott, az megkapta. Ja és ez a felajánkás aktív időszakban volt.

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Veres Sándor
Sent: Monday, March 12, 2018 7:52 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

Szia!

2018. 03. 11. 12:01 keltezéssel, Kiss Zsolt írta:

Na de most akkor e szerint süthetjük. Nyáron tudnám lecserélni legkorában, de
akkor ez így maradt nagyon úgy tűnik. Engem most ez a rejtélyes újraindítás
zavar, mert több ugyanolyan gépen jelentkezett már a dolog. Persze 1709-el L

Aktív időszaknak milyen időintervallum van beállítva?
Én még 1703-at használok, ott az alábbi helyen nézhető meg, szükség esetén
módosítható:

Gépház > Frissítés és biztonság > Aktív időszak módosítása
"Az aktív időszak megadásával tájékoztat bennünket arról, hogy általában mikor
használja ezt az eszközt. Az aktív időszak alatt nem indítjuk újra
automatikusan az eszközt, illetve nem indítjuk újra, amikor Ön használja azt."

Veres Sándor