>Nálunk a vadiúj hp gépek automatikusan bekapcsolnak, mintha valaki nyomkodná a
>bekapcs gombokat.
>A legújabb win 10 óta van ez.
>Wol-t természetesen már kikapcsoltam a bios-ban, de nincs hatása.
Próbáld meg kikapcsolni a "Gyors rendszerindítás"-t! Az "Energiagazdálkodási
lehetőségek"-ben a "A főkapcsoló fukkciójának megadásá"-nál van. Nálunk
segített. Bár az is igaz, hogy időnként néhány gépnél visszaáll bekapcsolt
állapotba, de még nem jöttem rá, mitől. Az eredeti kérdésre válaszolva:Nekem az
itt ismertetett kis program segített. Köszönet a
kollégának!http://infotanar.blog.hu/2016/06/19/a_windows_10_frissitesenek_kikapcsolasa(Nemrég
 írtam a nem működő usb-s gépről, amit egy frissítés okozott. Na azon az egy
gépen elfelejtettem lefuttatni. Amíg meg nem tettem, rendszeresen
"visszafrissítette" a hibás csomagot.) K.Tibor