Szia!

2018. 03. 11. 16:53 keltezéssel, Kiss Zsolt írta:

Ezek 1703-ról frissülnek maguktól. Utána szórakoznak. Nyáron van idő, hogy imaget gyártsak és szétszórjam. Most lehet kár volna, ki tudja megint jön-e valami újabb eresztés. Tényleg az lenne a jó ha csak a sima updatek mennének fel és a főverzió nem. De ha a tsz-ben nincs benne az újabb verzió ebből az LTSB-ből akkor süthetem.

Mi Windows 1703 Education verziót használunk és nálunk egyelőre nem frissülnek 1709-re (remélem így is marad).

A főverziók frissítését elvileg el lehet halasztani max. 365 nappal, ezt be is lehet állítani az alábbi helyen: Gépház > Frissítés és biztonság > Speciális beállítások :: Frissítések telepítési idejének kiválasztása

Ha jól értelmezem az ott leírtakat, akkor az "Aktuális üzleti ág"-at kell elhalasztani, én beállítottam 365-öt, kíváncsi vagyok, hogy fog-e települni a gépeinkre a 1709-es verzió.

Enterprise verzió esetén szerintem biztosan vannak ilyen beállítási lehetőségek, de Professional esetén ne vagyok benne biztos, meg kell nézni.

A Win 1607-es verziója esetén egy kicsit más beállítási lehetőségek vannak (ott talán úgy nevezték, hogy "Funkciófrissítés elhalasztása"), én 1607-es verzión is beállítottam, amit be lehetett, de azt tapasztaltam, hogy hatástalan volt, mert ennek ellenére frissültek a gépek 1607-ről 1703-ra.

Veres Sándor