Sziasztok!

Kínlódok a trunk porton keresztüli kommunikációval a most beszerzett
TL-SG1016DE 4.0 switchemmel és a kifü ciscojával. A lenti konfigot álltottam
be a tp-linkbe.

 A Cisco 0-s trunk portján keresztül látom is az eszközt annak 16-os portját
csatlakoztatva a hálózatom bármelyik gépéről. Tehát elvileg a jel átmegy,
kommunikál a ciscoval.

De valamiért a TP-link összes többi portjára nem fordítja át a Trunkon
érkező forgalmat. Sem a 15-ös szerver szegmens-re ha csatlakoztatok egy
gépet és adok IP-t, de ha 1-14-ig csatlakoztatom ott sem kapok IP-t a DHCP
szervertől.

Hol lehet vajon a probléma? A ciscoban kellene még valamit álltani, vagy az
én eszközömön nem jó még valami? Én nem sokat tudok állítani már egyiken
sem. A Ciscot a kifü állította így be. A nativ vagy nem nativ jelent bármit
most ebből a szempontból a ciscoban? Most az nincs bekapcsolva.

VLAN ID VLAN Name       Member Ports    Tagged Ports    Untagged Ports
1                        Default                   1-16
1-16
10                       public                   15-16
16                                15
11                        private              1-14,16         16
1-14

Remélem valami apróság és a nem látom a fától az erdőt esete áll fenn.

Zsolt