> Konkrétan ezt a switchet nem ismerem de más TP linknél, ha untagged VLAN-
> t akarsz kiadni a portra, akkor a 'vlan port config' alatt a PVID értékét
is be kell
> állítani.

Megnyitottam a manualt, mert csak törtem a fejem :)

Choose the menu VLAN > 802.1Q VLAN PVID Setting to load the following page

Erre gondolsz ugye? Van itt egy kép is. A PVID az a VLAN azonosítója volna,
azaz 1-14-ig a portokhoz a 11-et kellene állítani, 15-re a 10-est, a 16 meg
kimarad mert az tagged, meg kettő nem is lehetne neki?

Vagy teljesen elmentem mint maci a málnásba a gondolatmenetemmel? De el is
kell rohannom, kaptam egy telefont, csak nyomok gyorsan a send gombra.

Zsolt