> Nem tudom mi ez a PVID, csak TP-Linknél láttam ilyet.
>
> Igen a PVID re ugyanazt a számot kell beállítani mint a VLAN száma, és még
> portot hozzáadni az ugyanilyen számú untagged VLAN -hoz. Akkor lesz jó.

GYŐZELEM! :) :) :)

Reggel a PVID-et beállítottam, tényleg csak ennyi volt a baja. 1-14-ig
kapott 11-est, a 15-ös kapta a 10-es PVID-et, a 16-os maradt a default
1-esben. Így most már a helyén is a switch és trunk porton keresztül ez a
levél is így megy ki. És a háttérben persze szól a rádió :)

Köszi a tippet, magamtól nem tudom mikor jöttem volna rá.

Zsolt