eh azis...jenengku ojo mbok ganti2, masih tetep phina.
aku dudu bojone danang, sing bojone danang iku pilla.
iya nih angkt L-12 pada invisible semua
hehehehe.....sibuk ama anaknya masing2.
eh...azis itu yg mana ya? aku kok lupa wajahnya? sorry
ya zis....

phina

 --- azis <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > ehh, aku lali e
mbak hina iku bojone mas danang ta,

=== message truncated ===

Kirim email ke