Hallo. Ik ben Matthew Deboysere, Oostendenaar in hart en nieren, student MCT in Hogeschool West-Vlaanderen dep PIH te Kortrijk. Ik heb Ubuntu ontdekt omdat een enthousiasteling mij er steeds attent op maakte hoe geweldig het zou moeten zijn. Ik heb het nooit kunnen testen toen, omdat er wat mis was met het opstarten van de live cd... Tot ik een laptop aanschafte voor school en we verplicht waren een Linuxdistributie uit te kiezen voor enkele opdrachten. Via een Virtual Machine runden de meesten Debian, maar ik koos (omdat die VPC niet echt vlot werkte en bij mij alles snel moet gaan) voor een tweede paritie met Ubuntu. Sindsdien werk ik er actief mee en experimenteer ik met Open Source. Er werd me aangeraden me in te schrijven op de mailinglist van Ubuntu Belgium, omdat ik zelf zeker geïnteresseerd ben om wat actiever te worden in het wereldje, dus ja... hierbij mijn korte ervaring met Ubuntu.
Matthew
-- ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected] Modify settings or unsubscribe at: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be
