Geweldige keuze gemaakt, Matthew. Je laptop is nu terug van jezelf. Op woensdag 18-06-2008 om 16:33 uur [tijdzone +0200], schreef Ivan Flo: > Hallo Matthew, > > Welkom in de steeds groeiende en boeiender wereld van Linux - Ubuntu. > > > Met voorname groet > > > Ivan Flo > www.HetMosterdzaadje.be > > > > -----Oorspronkelijk bericht----- > Van: [EMAIL PROTECTED] namens Matthew Deboysere > Verzonden: wo 18-6-2008 15:56 > Aan: 'Ubuntu Belgium' > Onderwerp: [Ubuntu-be] Voorstelling > > Hallo. > > Ik ben Matthew Deboysere, Oostendenaar in hart en nieren, student MCT in > Hogeschool West-Vlaanderen dep PIH te Kortrijk. Ik heb Ubuntu ontdekt omdat > een enthousiasteling mij er steeds attent op maakte hoe geweldig het zou > moeten zijn. Ik heb het nooit kunnen testen toen, omdat er wat mis was met > het opstarten van de live cd... Tot ik een laptop aanschafte voor school en > we verplicht waren een Linuxdistributie uit te kiezen voor enkele > opdrachten. Via een Virtual Machine runden de meesten Debian, maar ik koos > (omdat die VPC niet echt vlot werkte en bij mij alles snel moet gaan) voor > een tweede paritie met Ubuntu. Sindsdien werk ik er actief mee en > experimenteer ik met Open Source. Er werd me aangeraden me in te schrijven > op de mailinglist van Ubuntu Belgium, omdat ik zelf zeker geïnteresseerd ben > om wat actiever te worden in het wereldje, dus ja... hierbij mijn korte > ervaring met Ubuntu. > > Matthew > >
-- ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected] Modify settings or unsubscribe at: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be
