Hi Matthew, Welcome ;-) I will write in english because I am not so good at flemish. It is indeed very difficult to get used to the Gimp, but once you know most tricks and differences, it's actually a very good replacement! I join Serge in hoping that you try the dual boot ;-)
greets, Pierre 2008/6/18 Matthew Deboysere <[EMAIL PROTECTED]>: > Waarschijnlijk wanneer Wine Adobe CS3 accepteert, of ik via school een > ééndisk-versie van Adobe CS3 heb kunnen krijgen zodat ik die via VirtualBox > kan installeren. Beide een oplossing die toch aanleunt bij Windows, maar > helaas... met The Gimp of GImpshop kan ik niet werken. > > > > Van: [EMAIL PROTECTED] > [mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Sander Van der Maelen > Verzonden: woensdag 18 juni 2008 22:12 > Aan: Ubuntu Belgium > Onderwerp: Re: [Ubuntu-be] Voorstelling > > > > Nu nog die dual-boot overboord gooien hé ;-) > Wees welgekomen! > > Groeten, > Sander. > > 2008/6/18 Tom Van Braeckel <[EMAIL PROTECTED]>: > > Geweldige keuze gemaakt, Matthew. > Je laptop is nu terug van jezelf. > > Op woensdag 18-06-2008 om 16:33 uur [tijdzone +0200], schreef Ivan Flo: > >> Hallo Matthew, >> >> Welkom in de steeds groeiende en boeiender wereld van Linux - Ubuntu. >> >> >> Met voorname groet >> >> >> Ivan Flo >> www.HetMosterdzaadje.be >> >> >> >> -----Oorspronkelijk bericht----- >> Van: [EMAIL PROTECTED] namens Matthew Deboysere >> Verzonden: wo 18-6-2008 15:56 >> Aan: 'Ubuntu Belgium' >> Onderwerp: [Ubuntu-be] Voorstelling >> >> Hallo. >> >> Ik ben Matthew Deboysere, Oostendenaar in hart en nieren, student MCT in >> Hogeschool West-Vlaanderen dep PIH te Kortrijk. Ik heb Ubuntu ontdekt >> omdat >> een enthousiasteling mij er steeds attent op maakte hoe geweldig het zou >> moeten zijn. Ik heb het nooit kunnen testen toen, omdat er wat mis was met >> het opstarten van de live cd... Tot ik een laptop aanschafte voor school >> en >> we verplicht waren een Linuxdistributie uit te kiezen voor enkele >> opdrachten. Via een Virtual Machine runden de meesten Debian, maar ik koos >> (omdat die VPC niet echt vlot werkte en bij mij alles snel moet gaan) voor >> een tweede paritie met Ubuntu. Sindsdien werk ik er actief mee en >> experimenteer ik met Open Source. Er werd me aangeraden me in te schrijven >> op de mailinglist van Ubuntu Belgium, omdat ik zelf zeker geïnteresseerd >> ben >> om wat actiever te worden in het wereldje, dus ja... hierbij mijn korte >> ervaring met Ubuntu. >> >> Matthew >> >> > > -- > ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected] > > Modify settings or unsubscribe at: > https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be > > > -- > Check it out now: http://sandervdm.blogspot.com > > -- > ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected] > > Modify settings or unsubscribe at: > https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be > > -- ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected] Modify settings or unsubscribe at: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be
