Nu nog die dual-boot overboord gooien hé ;-)
Wees welgekomen!

Groeten,
Sander.

2008/6/18 Tom Van Braeckel <[EMAIL PROTECTED]>:

> Geweldige keuze gemaakt, Matthew.
> Je laptop is nu terug van jezelf.
>
> Op woensdag 18-06-2008 om 16:33 uur [tijdzone +0200], schreef Ivan Flo:
> > Hallo Matthew,
> >
> > Welkom in de steeds groeiende en boeiender wereld van Linux - Ubuntu.
> >
> >
> > Met voorname groet
> >
> >
> > Ivan Flo
> > www.HetMosterdzaadje.be
> >
> >
> >
> > -----Oorspronkelijk bericht-----
> > Van: [EMAIL PROTECTED] namens Matthew Deboysere
> > Verzonden: wo 18-6-2008 15:56
> > Aan: 'Ubuntu Belgium'
> > Onderwerp: [Ubuntu-be] Voorstelling
> >
> > Hallo.
> >
> > Ik ben Matthew Deboysere, Oostendenaar in hart en nieren, student MCT in
> > Hogeschool West-Vlaanderen dep PIH te Kortrijk. Ik heb Ubuntu ontdekt
> omdat
> > een enthousiasteling mij er steeds attent op maakte hoe geweldig het zou
> > moeten zijn. Ik heb het nooit kunnen testen toen, omdat er wat mis was
> met
> > het opstarten van de live cd... Tot ik een laptop aanschafte voor school
> en
> > we verplicht waren een Linuxdistributie uit te kiezen voor enkele
> > opdrachten. Via een Virtual Machine runden de meesten Debian, maar ik
> koos
> > (omdat die VPC niet echt vlot werkte en bij mij alles snel moet gaan)
> voor
> > een tweede paritie met Ubuntu. Sindsdien werk ik er actief mee en
> > experimenteer ik met Open Source. Er werd me aangeraden me in te
> schrijven
> > op de mailinglist van Ubuntu Belgium, omdat ik zelf zeker geïnteresseerd
> ben
> > om wat actiever te worden in het wereldje, dus ja... hierbij mijn korte
> > ervaring met Ubuntu.
> >
> > Matthew
> >
> >
>
>
> --
> ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected]
>
> Modify settings or unsubscribe at:
> https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be
>



-- 
Check it out now: http://sandervdm.blogspot.com
-- 
ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected]

Modify settings or unsubscribe at:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be

Reply via email to