καλησπέρα, σας γράφω επιτέλους από το φρεσκοφορμαρισμένο με Ubuntu 8.04 PCμου ... (προς το παρόν τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα...) κάτι που με ενόχλησε πολύ είναι το πόσο αργά και σπασμωδικά scrollάρει η οθόνη στο Gmail με τον Firefox 3. Ακριβώς το ίδιο πράγμα είχε συμβεί και στα ά-ΧΡ-ηστα, στο PC της δουλειάς, όταν είχα δοκιμάσει τον Firefox3. Σε άλλα websites δεν παρατήρησα να κολάει ιδιαίτερα. Το έχει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα? Και αν ναι, το έλυσε? πως?
-- Do you really need to print this email? If you do, print it double sided.
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

