O/H Giannis Tsakiris έγραψε:
> καλησπέρα,
> σας γράφω επιτέλους από το φρεσκοφορμαρισμένο με Ubuntu 8.04 PCμου ... 
> (προς το παρόν τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα...)
> κάτι που με ενόχλησε πολύ είναι το πόσο αργά και σπασμωδικά scrollάρει 
> η οθόνη στο Gmail με τον Firefox 3.
> Ακριβώς το ίδιο πράγμα είχε συμβεί και στα ά-ΧΡ-ηστα, στο PC της 
> δουλειάς, όταν είχα δοκιμάσει τον Firefox3.
> Σε άλλα websites δεν παρατήρησα να κολάει ιδιαίτερα. Το έχει κανείς 
> άλλος αυτό το πρόβλημα? Και αν ναι, το έλυσε? πως?
>
> -- 
> Do you really need to print this email? If you do, print it double sided. 
Εμένα δε μου κολλάει στο gmail αλλά σε κάποια άλλα bet sites(τα οποία 
έχουν ένα κάρο banners). Και μάλιστα εκνευριστικά. Κολλάει τελείως ο 
firefox και χρειάζεται "force quit" για να ξεκολλήσει και φτου απ' την 
αρχή. Εννοείται ότι όταν ανοίγω αυτές τις σελίδες δεν τολμάω να έχω 
ανοικτές και άλλες καρτέλες.



-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση