O/H nikos almpanopoulos έγραψε: > φαίνεται να ρολάρει σχετικά αργά, αλλά όχι εκνευριστικά. Κάτι υπάρχει > πάντως, έχεις δίκιο. Προφανώς στον κώδικα της σελίδας τους, σε συνδυασμό > με το φφ3. Ίσως εξαρτάται και από το μηχάνημα, γιατί στο δικό μου ίσα > που την καταλαβαίνεις την καθυστέρηση. > > Αυτό που έχω προσέξει ήδη στο 3, είναι ότι κάποιες στιγμές κολλάει, > ειδικά αν έχεις 3-4 παράθυρα ανοιχτά, μπορεί να γράφεις το url και να > είσαι διαρκώς 5 γράμματα μπροστά. Προφανώς θέλει ακόμα τα γυαλίσματά του. > > O/H Giannis Tsakiris έγραψε: > >> καλησπέρα, >> σας γράφω επιτέλους από το φρεσκοφορμαρισμένο με Ubuntu 8.04 PCμου ... >> (προς το παρόν τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα...) >> κάτι που με ενόχλησε πολύ είναι το πόσο αργά και σπασμωδικά scrollάρει >> η οθόνη στο Gmail με τον Firefox 3. >> Ακριβώς το ίδιο πράγμα είχε συμβεί και στα ά-ΧΡ-ηστα, στο PC της >> δουλειάς, όταν είχα δοκιμάσει τον Firefox3. >> Σε άλλα websites δεν παρατήρησα να κολάει ιδιαίτερα. Το έχει κανείς >> άλλος αυτό το πρόβλημα? Και αν ναι, το έλυσε? πως? >> Το πρόβλημα που περιγράφεις έχει να κάνει με smooth scrolling. Με αναζήτηση στο διαδίκτυο με λεκτικά
firefox 3 smooth scrolling βρίσκεις ένα πρόσθετο που προσθέτει πραγματικά ομαλή κύλιση σελίδας. Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει να μου είναι πρόβλημα η κύλιση σελίδας σε FF3, σε Ubuntu 8.04. Σίμος υ.γ. Μόλις έβαλα 8.04/64bit. -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

