O/H nikos almpanopoulos έγραψε:
> φαίνεται να ρολάρει σχετικά αργά, αλλά όχι εκνευριστικά. Κάτι υπάρχει 
> πάντως, έχεις δίκιο. Προφανώς στον κώδικα της σελίδας τους, σε συνδυασμό 
> με το φφ3. Ίσως εξαρτάται και από το μηχάνημα, γιατί στο δικό μου ίσα 
> που την καταλαβαίνεις την καθυστέρηση.
>
> Αυτό που έχω προσέξει ήδη στο 3, είναι ότι κάποιες στιγμές κολλάει, 
> ειδικά αν έχεις 3-4 παράθυρα ανοιχτά, μπορεί να γράφεις το url και να 
> είσαι διαρκώς 5 γράμματα μπροστά. Προφανώς θέλει ακόμα τα γυαλίσματά του.
>
> O/H Giannis Tsakiris έγραψε:
>   
>> καλησπέρα,
>> σας γράφω επιτέλους από το φρεσκοφορμαρισμένο με Ubuntu 8.04 PCμου ... 
>> (προς το παρόν τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα...)
>> κάτι που με ενόχλησε πολύ είναι το πόσο αργά και σπασμωδικά scrollάρει 
>> η οθόνη στο Gmail με τον Firefox 3.
>> Ακριβώς το ίδιο πράγμα είχε συμβεί και στα ά-ΧΡ-ηστα, στο PC της 
>> δουλειάς, όταν είχα δοκιμάσει τον Firefox3.
>> Σε άλλα websites δεν παρατήρησα να κολάει ιδιαίτερα. Το έχει κανείς 
>> άλλος αυτό το πρόβλημα? Και αν ναι, το έλυσε? πως?
>>     
Το πρόβλημα που περιγράφεις έχει να κάνει με smooth scrolling.
Με αναζήτηση στο διαδίκτυο με λεκτικά

firefox 3 smooth scrolling

βρίσκεις ένα πρόσθετο που προσθέτει πραγματικά ομαλή κύλιση σελίδας.

Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει να μου είναι πρόβλημα η κύλιση σελίδας σε 
FF3, σε Ubuntu 8.04.

Σίμος
υ.γ.
Μόλις έβαλα 8.04/64bit.

-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση