φαίνεται να ρολάρει σχετικά αργά, αλλά όχι εκνευριστικά. Κάτι υπάρχει πάντως, έχεις δίκιο. Προφανώς στον κώδικα της σελίδας τους, σε συνδυασμό με το φφ3. Ίσως εξαρτάται και από το μηχάνημα, γιατί στο δικό μου ίσα που την καταλαβαίνεις την καθυστέρηση.
Αυτό που έχω προσέξει ήδη στο 3, είναι ότι κάποιες στιγμές κολλάει, ειδικά αν έχεις 3-4 παράθυρα ανοιχτά, μπορεί να γράφεις το url και να είσαι διαρκώς 5 γράμματα μπροστά. Προφανώς θέλει ακόμα τα γυαλίσματά του. O/H Giannis Tsakiris έγραψε: > καλησπέρα, > σας γράφω επιτέλους από το φρεσκοφορμαρισμένο με Ubuntu 8.04 PCμου ... > (προς το παρόν τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα...) > κάτι που με ενόχλησε πολύ είναι το πόσο αργά και σπασμωδικά scrollάρει > η οθόνη στο Gmail με τον Firefox 3. > Ακριβώς το ίδιο πράγμα είχε συμβεί και στα ά-ΧΡ-ηστα, στο PC της > δουλειάς, όταν είχα δοκιμάσει τον Firefox3. > Σε άλλα websites δεν παρατήρησα να κολάει ιδιαίτερα. Το έχει κανείς > άλλος αυτό το πρόβλημα? Και αν ναι, το έλυσε? πως? > > -- > Do you really need to print this email? If you do, print it double sided. -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

