Σήμερα στις 20:30 θα πιούμε καφέ, μπύρα, τσικουδιά και νερό βρύσης στον 
Άσωτο (κουμ καπί).stop
Επίσης θα συζητήσουμε θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος και θα 
απαντήσουμε στο φιλοσοφικό ερώτημα "Τι είναι ο άνθρωπος;"stop
Εν κατακλείδι θα κάνουμε μια απλή αναφορά στην εκδήλωση του Σαββάτου 
στην Πλατεία δημοτικής Αγοράς, μήπως και έχουμε ξεχάσει κάτι.stop
Α! θα κάνουμε και αφισοκόλληση σε κάποια φάση αλλά αυτό δεν είναι 
σίγουρο, εξαρτάται από την περιεκτικότητα της τσικουδιάς σε οινόπνευμα.stop
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το νερό είναι κερασμένο. ξαναstop

υγ.Αν υπάρχουν κάποιοι εντός Χανιών ή και Ρεθύμνης  που πιθανόν 
ενδιαφέρονται  να παρακολουθήσουν την πανηγυρικήν ταύτην ομήγυρη,
ας προσέλθουν,
είσοδος ελεύθερη
τιμές λογικές.



εκ του ΕΛΛΑΚ ΧΑΝΙΩΝ.


-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση