O/H rizitis έγραψε: > O/H rizitis έγραψε: > >> Σήμερα στις 20:30 θα πιούμε καφέ, μπύρα, τσικουδιά και νερό βρύσης στον >> Άσωτο (κουμ καπί).stop >> Επίσης θα συζητήσουμε θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος και θα >> απαντήσουμε στο φιλοσοφικό ερώτημα "Τι είναι ο άνθρωπος;"stop >> Εν κατακλείδι θα κάνουμε μια απλή αναφορά στην εκδήλωση του Σαββάτου >> στην Πλατεία δημοτικής Αγοράς, μήπως και έχουμε ξεχάσει κάτι.stop >> Α! θα κάνουμε και αφισοκόλληση σε κάποια φάση αλλά αυτό δεν είναι >> σίγουρο, εξαρτάται από την περιεκτικότητα της τσικουδιάς σε οινόπνευμα.stop >> Πληροφορίες αναφέρουν ότι το νερό είναι κερασμένο. ξαναstop >> >> υγ.Αν υπάρχουν κάποιοι εντός Χανιών ή και Ρεθύμνης που πιθανόν >> ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν την πανηγυρικήν ταύτην ομήγυρη, >> ας προσέλθουν, >> είσοδος ελεύθερη >> τιμές λογικές. >> >> >> >> εκ του ΕΛΛΑΚ ΧΑΝΙΩΝ. >> >> >> >> > επίσης όποιος θέλει(και αυτό αφορά όλες τις εκδηλώσεις) , ας βάλει μέχρι > το Σάββατο το παρακάτω banner στην υπογραφή του στα forum που > επισκέπτεται... > > > |[url=http://softwarefreedomday.org/about/el][img]http://imageshack.gr/files/5nhrbyri7otnb0fmukmy.png[/img][/url]| > > > > > έστειλα το δελτίο τύπου σε όλα τα τοπικά ΜΜΕ. επίσης το ανάρτησαν τα παιδιά απο το linuxformat στο site τους. http://www.linuxformat.gr/?q=content/%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%AC-%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AC
υγ. καμιά hackeria να μην βρέξει ξέρει κανείς? άντε ρε γράψτε κανένα κώδικα γιατί ο καιρός έχει bug μου φαίνεται... -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

