Ηλία η εκδήλωση θα γίνει με κάποιο τρόπο ακόμα και να χιονίζει... οπότε προχωράμε κανονικά και βλέπουμε στην πορεία ποια κομμάτια της εκδήλωσης θα υλοποιηθούν και ποια όχι.
O/H Ilias Paraponiaris έγραψε: > Βρε γαμώτο, το ΠΟΣΕΙΔΩΝ > http://www.poseidon.ncmr.gr/greek/weather_forecast.html δίνει βροχή (όχι > πολύ) από Σα 12:00 έως Κυ 12:00 στα Χανιά (και μόνο, όχι σε όλη την > Ελλάδα). Ελπίζω να πέσουν έξω, να φυσήξει να την πάρει μακριά... > > On Thu, 2008-09-18 at 14:03 +0300, rizitis wrote: > >> O/H rizitis έγραψε: >> >>> O/H rizitis έγραψε: >>> >>> >>>> Σήμερα στις 20:30 θα πιούμε καφέ, μπύρα, τσικουδιά και νερό βρύσης στον >>>> Άσωτο (κουμ καπί).stop >>>> Επίσης θα συζητήσουμε θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος και θα >>>> απαντήσουμε στο φιλοσοφικό ερώτημα "Τι είναι ο άνθρωπος;"stop >>>> Εν κατακλείδι θα κάνουμε μια απλή αναφορά στην εκδήλωση του Σαββάτου >>>> στην Πλατεία δημοτικής Αγοράς, μήπως και έχουμε ξεχάσει κάτι.stop >>>> Α! θα κάνουμε και αφισοκόλληση σε κάποια φάση αλλά αυτό δεν είναι >>>> σίγουρο, εξαρτάται από την περιεκτικότητα της τσικουδιάς σε οινόπνευμα.stop >>>> Πληροφορίες αναφέρουν ότι το νερό είναι κερασμένο. ξαναstop >>>> >>>> υγ.Αν υπάρχουν κάποιοι εντός Χανιών ή και Ρεθύμνης που πιθανόν >>>> ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν την πανηγυρικήν ταύτην ομήγυρη, >>>> ας προσέλθουν, >>>> είσοδος ελεύθερη >>>> τιμές λογικές. >>>> >>>> >>>> >>>> εκ του ΕΛΛΑΚ ΧΑΝΙΩΝ. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> επίσης όποιος θέλει(και αυτό αφορά όλες τις εκδηλώσεις) , ας βάλει μέχρι >>> το Σάββατο το παρακάτω banner στην υπογραφή του στα forum που >>> επισκέπτεται... >>> >>> >>> |[url=http://softwarefreedomday.org/about/el][img]http://imageshack.gr/files/5nhrbyri7otnb0fmukmy.png[/img][/url]| >>> >>> >>> >>> >>> >>> >> έστειλα το δελτίο τύπου σε όλα τα τοπικά ΜΜΕ. >> επίσης το ανάρτησαν τα παιδιά απο το linuxformat στο site τους. >> http://www.linuxformat.gr/?q=content/%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%AC-%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AC >> >> υγ. καμιά hackeria να μην βρέξει ξέρει κανείς? >> άντε ρε γράψτε κανένα κώδικα γιατί ο καιρός έχει bug μου φαίνεται... >> >> >> > > > > -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

