O/H rizitis έγραψε:
> Σήμερα στις 20:30 θα πιούμε καφέ, μπύρα, τσικουδιά και νερό βρύσης στον 
> Άσωτο (κουμ καπί).stop
> Επίσης θα συζητήσουμε θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος και θα 
> απαντήσουμε στο φιλοσοφικό ερώτημα "Τι είναι ο άνθρωπος;"stop
> Εν κατακλείδι θα κάνουμε μια απλή αναφορά στην εκδήλωση του Σαββάτου 
> στην Πλατεία δημοτικής Αγοράς, μήπως και έχουμε ξεχάσει κάτι.stop
> Α! θα κάνουμε και αφισοκόλληση σε κάποια φάση αλλά αυτό δεν είναι 
> σίγουρο, εξαρτάται από την περιεκτικότητα της τσικουδιάς σε οινόπνευμα.stop
> Πληροφορίες αναφέρουν ότι το νερό είναι κερασμένο. ξαναstop
>
> υγ.Αν υπάρχουν κάποιοι εντός Χανιών ή και Ρεθύμνης  που πιθανόν 
> ενδιαφέρονται  να παρακολουθήσουν την πανηγυρικήν ταύτην ομήγυρη,
> ας προσέλθουν,
> είσοδος ελεύθερη
> τιμές λογικές.
>
>
>
> εκ του ΕΛΛΑΚ ΧΑΝΙΩΝ.
>
>
>   
επίσης όποιος θέλει(και αυτό αφορά όλες τις εκδηλώσεις) , ας βάλει μέχρι 
το Σάββατο το παρακάτω banner στην υπογραφή του στα forum που 
επισκέπτεται...

 
|[url=http://softwarefreedomday.org/about/el][img]http://imageshack.gr/files/5nhrbyri7otnb0fmukmy.png[/img][/url]|
 



-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση