O/H rizitis έγραψε: > Σήμερα στις 20:30 θα πιούμε καφέ, μπύρα, τσικουδιά και νερό βρύσης στον > Άσωτο (κουμ καπί).stop > Επίσης θα συζητήσουμε θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος και θα > απαντήσουμε στο φιλοσοφικό ερώτημα "Τι είναι ο άνθρωπος;"stop > Εν κατακλείδι θα κάνουμε μια απλή αναφορά στην εκδήλωση του Σαββάτου > στην Πλατεία δημοτικής Αγοράς, μήπως και έχουμε ξεχάσει κάτι.stop > Α! θα κάνουμε και αφισοκόλληση σε κάποια φάση αλλά αυτό δεν είναι > σίγουρο, εξαρτάται από την περιεκτικότητα της τσικουδιάς σε οινόπνευμα.stop > Πληροφορίες αναφέρουν ότι το νερό είναι κερασμένο. ξαναstop > > υγ.Αν υπάρχουν κάποιοι εντός Χανιών ή και Ρεθύμνης που πιθανόν > ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν την πανηγυρικήν ταύτην ομήγυρη, > ας προσέλθουν, > είσοδος ελεύθερη > τιμές λογικές. > > > > εκ του ΕΛΛΑΚ ΧΑΝΙΩΝ. > > > επίσης όποιος θέλει(και αυτό αφορά όλες τις εκδηλώσεις) , ας βάλει μέχρι το Σάββατο το παρακάτω banner στην υπογραφή του στα forum που επισκέπτεται...
|[url=http://softwarefreedomday.org/about/el][img]http://imageshack.gr/files/5nhrbyri7otnb0fmukmy.png[/img][/url]| -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

