From: roro rohmah <roro_roh...@yahoo.com>
To: urangsunda@yahoogroups.com
Sent: Thu, August 5, 2010 10:23:08 AM
Subject: Re: [urang sunda] Ulin ka Kediri

Mangga, dihapunten pisan Wa... heheh.

Owh kitu? Syukur atuh pami tahu Sumedang teu kawon.
Tahu Sumedang memang tiada duanyah!
Paingan atuh alo abdi nu ti Jatim pami uih ti Bandung sok ngadon mekel tahu
Sumedang atapi tahu Cibuntu pami kaleresan nuju teu aya.
“Tahu disana ke atos lho… aku gak suka!” kitu saurna.

Kacipta eta guguk dibaledog tahu kukuikan. Tong he love sakantenan sareng
cengekna Wa, meh seuhah… hihihi…

Haturnuhun inpona,
ro2