Op 19 februari 2012 18:39 schreef H.C. van der Burg
<h.vdb...@hccnet.nl>het volgende:

> Hallo Frank,
>
> In onderstaand voorbeeld probeert je te kopiëren, die niet in Calc
> mogelijk zijn (overigens in Excel ook niet).
> Als je een meervoudige selectie wilt kopiëren kan dat alleen van rijen
> naar rijen of van kolommen naar kolommen en niet zo als jij wilt in
> onderstaand voorbeeld kopiëren van een rijbereik (A1 en B1) naar een
> kolombereik (A2, A3 en A4). Daarnaast moeten de te kopiëren bereiken altijd
> gelijk zijn. In jouw voorbeeld wil je 2 cellen kopiëren naar 3 cellen en
> dat is ook onmogelijk omdat het programma niet "weet" in welke van de 3
> [...]
Hallo,

Op mijn Mac lijkt het toch een beetje anders te werken:
Ik selecteer rijbereik A1+B1 en klik rechts -> kopieer
Ik selecteer kolombereik A2+A3+A4 en klik rechts -> plak
dan kopieert LibO A1+B1 op de drie onderstaande rijen (A1 op A2, A3 en A4;
B1 op B2, B3 en B4).
Dat lijkt me ook een te verwachten resultaat...

--
Guy
using LibO 3.4.5 & 3.5 on a iMac Intel DualCore Lion