Hallo allen

> Dag Frank, allen,
>
> VLB1 wrote (19-02-12 23:20)

Ik heb 3.5 draaien onder Windows7.

Als ik in A1 en B1 een waarde zet

Deze dan selecteren en in het context menu voor plakken kies

Daarna selecteer ik A3 t/m A6 (bijvoorbeeld)

in het contextmenu vind ik dan wel plakken

Dan plakt calc de waardes A1 en B1 in A3 en B3 t/m A6 en B6.

Is dat de bedoeling?

Zo ja, dan werkt het bij mij wel.

Groeten, Kees