VAART-bericht van: "J. Dubbelman" <[email protected]>

Je zou dit inderdaad kunnen zien als een motie van wantrouwen aan het adres van de klassebureaus. Maar als Esso daar niet mee akkoord gaat, eisen ze straks kortere termijnen om klasse te maken. Ook hieruit blijkt een overcapaciteit in de tankvaart; ze hebben de schepen voor het uitkiezen en om niet te lui te worden maken ze zwarte lijsten.

Sinds het BP-debakel zijn ze waarschijnlijk eerder bang voor een nieuwe milieuramp. En geef ze eens ongelijk, los van alle financiƫle gevolgen voor een olieboer.

Uit een zonnig Karlsruhe,

J. Dubbelman


binnenkort kunnen we de klasse buiten gooien en beslist esso of bp en noem
maar op hoe de schepen gebouwen moeten worden

Op 2 juli 2010 13:17 schreef john <[email protected]> het volgende:

VAART-bericht van: john <[email protected]>

onlangs ontving ik (john)van m'n veiligheids adviseur het bericht dat ikde
dikte meting en nog enkele gegevens moest afgeven tbv de esso begrijp me
niet verkeerd ik ben echt wel voor veilig werken aan boord maar de esso wil ook de facturen zien wat er aan boord is gerepareerd met de laatste klasse .
Dit vindt ik persoonlijk erg ver gaan maar m'n veiligheids adviseur vindt
dit alles wel ok en is niet bereidt mij hierin bij te staan want dit wordt
door de esso ook van de zeevaart geeist . De laatste keer dat ik het heb
gecheckt was m;n scheepje nog niet gekeurd om op zee te varen.
het is toch wel een beetje raar om je adminisstratie bij een" vuller "op
tafel te leggen 'Wat is het volgende dat esso van "=F6ns" eist ?






* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan