VAART-bericht van: "J. Dubbelman" <[email protected]>
Je zou dit inderdaad kunnen zien als een motie van wantrouwen aan het adres
van de klassebureaus. Maar als Esso daar niet mee akkoord gaat, eisen ze
straks kortere termijnen om klasse te maken. Ook hieruit blijkt een
overcapaciteit in de tankvaart; ze hebben de schepen voor het uitkiezen en
om niet te lui te worden maken ze zwarte lijsten.
Sinds het BP-debakel zijn ze waarschijnlijk eerder bang voor een nieuwe
milieuramp. En geef ze eens ongelijk, los van alle financiƫle gevolgen voor
een olieboer.
Uit een zonnig Karlsruhe,
J. Dubbelman
binnenkort kunnen we de klasse buiten gooien en beslist esso of bp en noem
maar op hoe de schepen gebouwen moeten worden
Op 2 juli 2010 13:17 schreef john <[email protected]> het volgende:
VAART-bericht van: john <[email protected]>
onlangs ontving ik (john)van m'n veiligheids adviseur het bericht dat
ikde
dikte meting en nog enkele gegevens moest afgeven tbv de esso begrijp me
niet verkeerd ik ben echt wel voor veilig werken aan boord maar de esso
wil
ook de facturen zien wat er aan boord is gerepareerd met de laatste
klasse .
Dit vindt ik persoonlijk erg ver gaan maar m'n veiligheids adviseur vindt
dit alles wel ok en is niet bereidt mij hierin bij te staan want dit
wordt
door de esso ook van de zeevaart geeist . De laatste keer dat ik het heb
gecheckt was m;n scheepje nog niet gekeurd om op zee te varen.
het is toch wel een beetje raar om je adminisstratie bij een" vuller "op
tafel te leggen 'Wat is het volgende dat esso van "=F6ns" eist ?
* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L