VAART-bericht van: "J.Evens" <[email protected]>

On Fri, 2 Jul 2010 13:17:34 +0200, john wrote:

~~'Wat is het volgende dat esso van "”ns" eist ?

partnerschapsovereenkomst? Trouwboekje? Geloofsbrieven? Bloedgroep? Inzage
in het EPD (electronisch patientendossier)??

Ik zou zeggen: ruilen voor dat van een van de Esso-superieuren. Kijken,
hoe ze dan reageren.

Zo heeft elk marktsegment in de binnenvaart wel een idiotisme in zich,
waarbij je je af kunt vragen: Waarom in 's hemelsnaam wil je daar in
zitten?

groetjes,

Jos (spitsenschipper)




* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan