Den den 28 augusti 2008 20:25 skrev David Öhlin <[EMAIL PROTECTED]>:

> Vad sägs om att vi som är intresserade av det här helt enkelt föreslår
> fikan/pubbar lite oftare, tar med papper och penna, skriver ner
> förslag som dyker upp under träffarna och presenterar för föreningen?

Det låter som en del av vad Wikimedia Stockholm bör syssla med, men i första
hand skulle jag se att det fanns en mer formell sammanslutning som man kan
ta kontakt med om man är nyfiken på Wikimedia och finns i Stockholmsområdet.
Dessutom skulle jag vilja att nätverket/sammanslutningen/föreninegn jobbade
med att genomföra förslag som redan behandlats i styrelsen snarare än att
komma med nya förslag (även om vi skall göra det också, så klart).   Jag
tänker till exempel på Internetdagarna i Oktober som Jan skrev om tidigare,
där är jag säker på att Styrelsen skulle uppskatta lite engagemang och
support från folk som finns i området.

/Micke