Pa dosta ljudi je i naucilo da uredjuje Vikipediju upravo preko druzenja sa
drugim korisnicima. Mogu da nabrojim desetine korisnika kod kojih je to slucaj.
Neki su postali i vrlo vicni kada je u pitanju stimanje medijavikija, recimo. I
slozio bi se sa Metodijem da je uvijek preduslov interesovanje za
enciklopediju. Svakako ne bih potcjenjivao inteligenciju novih korisnika,
naprotiv, mislim da velika vecina zna da se na Vikipediji pisu clanci
enciklopedijskog karaktera. Druga je stvar sto se nekada desi da neki malo teze
shvataju svu slozenost pisanja jednog enciklopedijskog clanka. U tom slucaju je
opet korisno da imaju s kim da "komuniciraju", odnosno s druge strane korisnike
koji ce im kroz druzenje pomoci da nauce mnogo stvari.

Slaven