Pershendetje grupi, na duhet nje ose me sheume persona qe ka njohuri te
gjuhes italiane per te identifikuar artikuj ne IT Wikipedia
(https://it.wikipedia.org/) rreth qyteteve ose lokacioneve te tjera te
Shqiperise nga mungojne koordinatat gjeografike ne nje format si ky ne
imazh. Ne vijim artikujt do duhet te htohen ketu
https://sq.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wiki_Loves_Maps#Listat_e_artikujve_n.C3.AB_IT_Wikipedia_propozuara_p.C3.ABr_p.C3.ABrmir.C3.ABsim_gjeolokacionit

Behet fjale per minimalisht 20 artikuj. Faleminderit,

:

---
Redon Skikuli