Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 9/16/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Brate, ja mozda izgledam tako ali nisam glupa!! Uostalom zasto mislis da te
> cice nemaju pojma o spravicama koje reklamiraju, ja prva ne reklamiram nista

promasila si poentu, bila je relacija ti-techie u pitanju. On the
other hand, dao bih se kladiti u svoju godisnju platu, kad bih je
imao, da one ribe blage veze nemaju sta koj moj reklamiraju... Ista
opklada vazi i na to da su bar 80% manekenki glupe i prepotentne
kucke...

Misli sta hoces, to je tvoje pravo, ja u predhodnom mailu rekoh sve sto mislim o tome, ne zelim da te ubedjujem u bilo sta...  Izvini ako sam zvucala malo nadrndano i histericno...