On 10/6/05, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> OK. Mozhda sam ja neke bendove ranije voleo i bejahu mi zakon. Mozhda ce
> mi ovi bendovi koji su mi sada zakon biti nebuloza za pet godina, kano
> shto su mi ti "legendarni" od pet godina sada nebuloza jerbo se tripujem
> da sam ih "provalio". Znash, postoji trip da se ukus nadgradjuje i
> evoluira kako hronoloshki starish. Nema to veze sa intelektualnom
> zreloshcu ili bilo kakvim nebulozama nego samo sa prostim iskustvom.
> Zato, ne zameri kada kazhem da je metlica sranje, iako rezah vene na
> njih u V razredu OSH, zato shto sam ih "prerastao"... Rzmsh?

Poenta mog pisanija (da ne bismo sad potezali beskonacnu a besmislenu
pricu o metallici) je bila reakcija na Cheovo "jos samo reci da je
Metallica bolja od Vai-ja".
Da se razumemo, 'tallice nisam slushao posle crnjaka sem informativno,
i fact je da su muzicki prsli, a da u zadnjih par godina sam samo u
par momenata potegao za preslusavanjem starih albuma istih... Ali
koncerat prosle godine je em bio odlicno izveden, u stilu onog benda
na koji sam se nekad lozio, em je izazvao niz nostalgicnih secanja,
zbog kojih sam i otishao (a i iz radoznalosti).  I tacno kad bi ponovo
dolazili , a ja morao da biram izmedju njih i Vai-ja, opet bih ishao
na Metallicu. Naravno, porediti Metallicu i Vaija nema mnogo smisla,
prosto zato sto ne sviraju istu (a ni slicnu) muziku, pa su
kriterijumi za poredjenje nebulozni... E sad, to ne znaci da Vai ne
valja, naprotiv ima on slusljivih pesama, i da sam pri nekoj normalnoj
kinti, otisao bih i na to, ali trenutno i da mi dodje Metallica opet,
ne bih otisao :-p
Poenta je da Vai-ja nikad nisam preterano slusao, i vise sam
informativno upucen u njegova dela nego sa sam neki diehard fan, a
Metallice sam bio itekako diehard fan u vreme dok vecina vas sa liste
jos nije ni znala sta je metal, i ne mogu sad da na silu idem da
gledam Vaija samo zato sto je bolji gitarista od Hammeta i sto su
njegove pesme vise "nobles".
Verujem da smo svi ovde "prerasli" Metallicu, al' to ne znaci da cu
sad da pricam kako su bili sranje i nikad nisu valjali, i isto tako ne
znaci da u nekoj buducnosti nece biti momenata kad ce mi se neka od
njihovih pesama uklopiti u raspolozenje i "leci". Znaci ako me za
recimo nekih 10 godina vidite na klinackoj zurci svoje (eventualne)
mutantne dece kako mrtavpijan slemujem uz Seek & Destroy, to nece biti
mnogo cudno. Zapravo, bice cudno ako ta fiktivna deca budu slusala
Seek & Destroy ili nesto slicno. A ako ne budu, posaljite svoju
mutantnu decu da ih biju, slobodno :-)

--
* Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *